پس از اجرای طرح رجیستری، در صورتی که پیامکی مبنی بر قطع سرویس دریافت کرده‌ یا ارتباط شما قطع شده‌ باشد، باید به سامانه‌ی همتا مراجعه و با مطرح کردن مشکل خود، موضوع را پیگیری کنید.

به گزارش  کافه نیوز ، با اجرای طرح رجیستری و آخرین مرحله‌ی آن از ابتدای اردیبهشت ماه، در راستای حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش گوشی‌های قاچاق به جای گوشی‌های قانونی، صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند، فعال خواهند شد. بنابراین در صورتی که شناسه‌ گوشی در سیستم اپراتوری ثبت نشده باشد، برای کاربر پیامکی ارسال می‌شود که تنها تا یک ماه دیگر از شبکه خدمات دریافت خواهد کرد.